Vážení zákazníci,
garanci pro doručení do Vánoc budeme mít u objednávek, které budou vytvořeny nejpozději 18.12.2024 do 12:00.
Děkujeme za pochopení.

Často kladené otázky

  • Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?
  • Je možné si objednávku vyzvednout osobně ve vaší provozovně?
  • Nedostal jsem od vás návod na použití...
  • Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
  • Jak se mám starat o textil a jeho potisk?
  • Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
  • Obtěžují mě reklamní sdělení od vás, mohu je zrušit?
  • Jak mám postupovat při reklamaci?
  • Nestihl jsem si zásilku vyzvednout, je možné ji zaslat znovu?
  • Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal...
  • Nenašel jsem zde odpověď na svou otázku...

Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud Vám nezašleme emailem fakturu, jelikož eshop není propojen s naším obchodním systémem. Mohlo by se stát, že se Vaše platba nespáruje s fakturou a tím Vám nebude možné zboží zaslat - to bude možní až po ručním dohledání platby a spojení s fakturou. Tím si dodací termín zásilky zbytečně prodloužíte.
S výjimkou víkendů a svátků bývá obvykle zálohová faktura vystavena a odeslána ještě v den objednávky.

Je možné si objednávku vyzvednout osobně ve vaší provozovně ve Valtířově?

Pokud je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí (obdržel jste informační email), můžete si pro zboží přijít. Pro zákazníky je otevřeno od 8:00 do 15:00 každý pracovní den. Pokud Vám nevyhovují časy, je možné se na telefonu: 607 239 898 nebo 724 738 198 či na e-mailu info@dumtricek.cz domluvit. Někdy děláme i o víkendech a kolikrát dlouho do večera :o)

Nedostal jsem od vás návod na použití...

Ano, může se to stát, jsme jenom lidé. Pokud se tak stalo, napište nám, my Vám jej obratem zašleme poštou nebo emailem.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého pracovního dne (platí pouze v rámci ČR a u obchodního typu balíku). U obyčejného balíku by neměla doba dodání od odeslání překročit 3 pracovní dny (platí pouze v rámci ČR).
Pokud momentálně není zboží u nás skladem, předem se za to omlouváme. Je možné, že některé položky se vyskladní rychleji než očekáváme. Vždy budete okamžitě informováni nebo Vám bude navrhnuta jiná alternativa. Děkujeme za pochopení.

Jak se mám starat o textil a jeho potisk?

Zde doporučujeme se řídit návodem viz. horní menu

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud Vaše objednávka již byla vyrobena, není možné zakázku zrušit. Objednávkou se zavazujete k její dokončení. Výjimku tvoří námi vyrobené designy. Zde pokud Vaše objednávka byla zabalena a připravena k expedici (není odeslaná), můžete Vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat na tel. 724 738 198 nebo 607 239 898 nebo emailem info@dumtricek.cz, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo jinak změnit.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, uveďte, prosím, číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne Vašich dvou objednávek a budou Vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Obtěžují mě reklamní sdělení od vás, mohu je zrušit?

Ano, samozřejmě je to možné, stačí Váš požadavek sdělit na adresu: info@dumtricek.cz

Jak mám postupovat při reklamaci?

Podmínky reklamace na našem eshopu je možné shlédnout zde

Nestihl jsem si zásilku vyzvednout, je možné ji zaslat znovu?

Ano, i to se může stát. Pokud tato situace nastane, zavolejte nám na telefon 724 738 198 nebo 607 238 989 nebo napište na email info@dumtricek.cz a my Vám zásilku opět zašleme. Bohužel Vám bude znova účtováno poštovné ve stejné částce jako v první objednávce.

Pokud jde o zakázkovou výrobu, je důležité se řídit podmínky k zaslání tiskových dat. Náš výsledek práce je přímo úměrný Vámi dodaným podkladům, komunikaci a dodání tiskových dat. Zde můžete reklamovat pouze kvalitu našeho tisku a nebo chybu vytvořenou výrobní vadou. Pokud jde o námi dodaný nažehlovák s naším designem, reklamace je možná a je potřeba poslat nažehlovák na Adresu provozovny:

Nenašel jsem zde odpověď na svou otázku...

Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaši otázku, zašlete nám jí na email:info@dumtricek.cz a co nejdříve se Vám budeme snažit odpovědět

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.